Politica de calitate

Acasa / Politica de calitate

SC CLINICA RAPITEST SRL – centru medical privat, si in relatie contractuala cu CAS Valcea/CAS JUDETENE.

Categorii de servicii medicale principale: consultatii si tratamente in ambulatoriu de specialitate, spitalizare de zi si continua, laborator de endoscopie digestiva, imagistica medicala, analize de laborator, consultatii de medicina muncii si medicina de familie.

MISIUNE: sa asiguram servicii medicale de calitate la standarde europene.

VIZIUNE: dorim sa devenim un spital privat de prestigiu, dotat cu aparatura medicala performanta si personal competent pentru a asigura servicii medicale de inalta calitate intr-un mediu sigur, astfel incat sa devenim prima optiune a pacientilor atunci cand au nevoie de ingrijiri medicale.

Obiective generale

– Plasarea pacientului in centrul atentiei;

– Ingrijiri medicale bazate pe dovezi (EBM);

– Cresterea calitatii actului medical prin perfectionare continua si invatare din erori, a intregului personal;

– Cresterea gradului de satisfactie si securitate a pacientilor si angajatilor;

– Scaderea mortalitatii in randul pacientilor.

Obiective specifice

– Imbunatatirea comunicarii – “Ora de sanatate”- sesiuni lunare de promovare, educatie si comunicare in sanatate cu pacientii si personalul din spital;

– Dezvoltarea unui sistem proactiv de prevenire a riscurilor previzibile si diminuarea efectelor riscurilor imprevizibile.

– Extinderea serviciilor medicale: imagistica, pediatrie, atragerea de noi specialisti;

– Perfectionarea sistemului de management al calitatii pentru a mentine sub control toate procesele din spital.

– Implicarea fiecarui angajat in scopul aplicarii politicii in domeniul calitatii prin initiative, performante, responsabilitate si colaborare permanenta.

– Dezvoltarea de noi strategii de marketing pentru promovarea spitalului.

Angajament manager

– Respectarea demnitatii umane, a principiilor eticii si deontologiei medicale;

– Preocupare permanenta pentru satisfactia cerintelor pacientilor si a tuturor partilor interesate;

– Imbunatatire continua a sistemului de managementul a calitatii si indeplinirea cerintelor de calitate;

– Focalizare pe managementul proceselor clinice, inclusiv pe managementul riscurilor clinice

07.02.2019 Manager spital: Dr. Frintu Elena